Hulp op afstand

 

Algemeen

Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Met e-Captain Remote Support kunnen wij op afstand uw computer overnemen.

In de meeste gevallen zullen we gewoon met u meekijken in uw e-Captain versie zonder dat we direct mee hoeven te kijken op uw eigen computer.

e-Captain Remote Support downloaden en gebruiken

Om met e-Captain Remote Support op uw computer mee te kunnen kijken moet u eerst e-Captain Remote Support downloaden en installeren op uw eigen computer. U kunt e-Captain Remote Support via onderstaande knop downloaden.

 

Download e-Captain Remote Support

 

Als u op bovenstaande knop heeft geklikt dan komt u op de downloadpagina van e-Captain Remote Support. De pagina ziet er als volgt uit:

e-captain-remote-support

 

  • Klik op Download Remote Support

 

e-captain-remote-support-02

 

  • Kies Bestand opslaan
  • Ga daarna naar uw Downloads map op uw PC

 

e-captain-remote-support-03

 

  • start e_captain_ondersteuning door dubbel klikken
  • Nu komt de vraag in beeld. Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aanbrengt aan uw apparaat. Kies: Ja.

 

e-captain-remote-support-04

 

  • Vul uw naam en organisatie naam in en klik op Ga verder

 

e-captain-remote-support-05

 

  • Wacht tot een van onze medewerkers verbinding met u maakt om u verder te helpen.
 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 14 juli 2020