Pin storing

 

Inhoudsopgave

  1. Pin storing

Pin storing

BELANGRIJK voor kassagebruikers met PIN apparatuur!!

Indien u problemen heeft met pinnen dan gelieve een printscreen te maken van het kassa scherm (zie voorbeeld hieronder).

 

pin-storing-001

 

Indien de klant de transactie wel kan afmaken (dus de pin terminal heeft het bedrag ontvangen) maar de kassa pakt het Gelukt signaal niet op dan zal de transactie in e-Captain niet verwerkt worden. U dient dan contact op te nemen met de helpdesk zodat we dit kunnen onderzoeken en de transactie alsnog kunnen afhandelen.

Minimaal willen we dan een afdruk van het kassascherm ontvangen, zoals bovenstaande.
Graag de afdruk van het scherm met de omschrijving van wat er is gebeurd en welke handelingen vooraf gingen in een email sturen naar: ksedpleh.[antispam].@e-captain.nl

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 24 augustus 2018