Dagelijks ondersteunen onze medewerkers e-Captain gebruikers en beheerders. In veel gevallen kijken onze medewerkers mee in uw eigen e-Captain versie. Omdat het voor onze medewerkers niet altijd mogelijk is om te controleren wie ze aan de telefoon hebben of wie een mail heeft gestuurd gebruiken we de helpdeskcode.
De helpdeskcode is een unieke, persoonlijke code waarmee u zich identificeert bij onze medewerkers. Zonder de helpdeskcode kunnen en mogen onze medewerkers niet mee kijken in uw e-Captain versie.
De helpdeskcode is ook maar beperkt geldig om te voorkomen dat derden de helpdeskcode kunnen misbruiken.
U vindt uw helpdeskcode terug in uw persoonlijke instellingen in e-Captain.
De helpdeskcode vind u ook terug in Help/Handleidingen.
Als onze medewerkers met u meekijken in uw e-Captain versie wordt dat ook vastgelegd en voor u inzichtelijk gemaakt. U kunt dus altijd in e-Captain nakijken wanneer een van onze medewerkers in uw e-Captain omgeving heeft meegekeken. U kunt dit nakijken in het Beheercentrum.
Hier ziet u dat een van onze medewerkers namens de gebruiker Voor Beeld heeft ingelogd en heeft meegekeken in uw e-Captain versie.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.