Helpdeskcode voor beheerders en gebruikers

 

Algemeen

Dagelijks ondersteunen onze medewerkers e-Captain gebruikers en beheerders. In veel gevallen kijken onze medewerkers mee in uw eigen e-Captain versie. Omdat het voor onze medewerkers niet altijd mogelijk is om te controleren wie ze aan de telefoon hebben of wie een mail heeft gestuurd gebruiken we de helpdeskcode.

De helpdeskcode

De helpdeskcode is een unieke, persoonlijke code waarmee u zich identificeert bij onze medewerkers. Zonder de helpdeskcode kunnen en mogen onze medewerkers niet mee kijken in uw e-Captain versie.

De helpdeskcode is ook maar beperkt geldig om te voorkomen dat derden de helpdeskcode kunnen misbruiken.

U vindt uw helpdeskcode terug in uw persoonlijke instellingen in e-Captain.

  • Ga in e-Captain naar het menu Home en selecteer Persoonlijke instellingen.

 

helpdeskcode-01

De helpdeskcode vind u ook terug in Help/Handleidingen.

  • Ga in het hoofdmenu naar Help/handleidingen en selecteer de optie Helpdesk.

 

helpdeskcode-03

Controle op meekijken

Als onze medewerkers met u meekijken in uw e-Captain versie wordt dat ook vastgelegd en voor u inzichtelijk gemaakt. U kunt dus altijd in e-Captain nakijken wanneer een van onze medewerkers in uw e-Captain omgeving heeft meegekeken. U kunt dit nakijken in het Beheercentrum.

  • Ga in het Beheercentrum naar Captain beveiliging en selecteer de optie Toegangsbeheer.

 

helpdeskcode-02

 

Hier ziet u dat een van onze medewerkers namens de gebruiker Voor Beeld heeft ingelogd en heeft meegekeken in uw e-Captain versie.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 23 oktober 2020