Contact informatie

 

Inhoudsopgave

  1. Contact informatie

Contact informatie

Het is mogelijk om de verschillende soorten contacten tussen uw vereniging en het betreffende lid vast te leggen. Het is altijd handig om te weten wat er door wie op welke wijze gecommuniceerd is naar het betreffende lid.

In de onderstaande afbeelding staan inkomende en uitgaande contact momenten tussen lid en vereniging.

 

  • Ga naar Ledenbeheer.
  • Klik op het lid of bedrijf waarvan u de contact informatie wilt inzien.
  • Klik op het tabblad Contact info.

 

Contact info contact informatie 1

 

Hieronder uitleg over onderstaande afbeelding:

 


Richting
Het toevoegen van een item in de contact info. De richting geeft aan wie het contact geïniteerd heeft, de vereniging zelf, of het lid.
Type Het type contact of via welk medium het contact heeft plaatsgevonden of nog moet komen.
Categorie Mogelijkheid om categorieën toe te kennen en toe te voegen.
Toewijzen aan Wanneer er in uw vereniging meerdere gebruikers van e-Captain zijn dan is het mogelijk om de actie voortkomend uit het contact toe te wijzen aan een bepaalde mede gebruiker.
Alarm Er is een alarm in te stellen. Wanneer het alarm afgaat krijgt de persoon aan wie de actie is toegewezen een melding.
Vraag/Antwoord Inkomende contacten zijn meestal een vraag. Indien er direct een antwoord gegeven wordt is dat ook bij te houden.
Bijlage Als u een document verstuurd heeft dan is dat ook te koppelen aan het ontvangende lid.
Status Bij het toevoegen van items is het mogelijk om direct een status te bepalen, niet aan begonnen, afgehandeld, etc

 

Contact info contact informatie 2

 

  • Onderstaande afbeelding, een voorbeeld van een ingevuld nieuw item.

 

Contact info contact informatie 3

 

Bij het toevoegen van items is het mogelijk om direct een status te bepalen.

 

Niet aan begonnen
In behandeling
Moet worden bevestigd
Afgewerkt

 

Deze statussen zijn van belang bij de onderlinge communicatie van gebruikers van e-Captain.

 

Contact info contact informatie 4

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 

TeamViewer

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van TeamViewer. Met TeamViewer kunnen wij op afstand uw computer overnemen.

 Download TeamViewer

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 3 juli 2017