Afwezigheids (out-of-office) melding instellen

 

Afwezigheids (out-of-office) melding instellen

Als je een e-mailaccount (POP3 of IMAP) via e-Captain hebt dan kun je ook een zogenaamde afwezigheids (Out-of-Office) melding instellen. Om een out-of-office melding in te stellen moet je inloggen in onze Roundcube Webmail omgeving: https://e-captain.nl/webmail.

  • Klik rechtsboven op Instellingen
  • Klik vervolgens links op de optie Filters
  • Om een afwezigheids melding toe te voegen maak je een nieuw Filter aan door op de + te klikken in de Filter kolom

out-of-office01

  • Geef een naam op voor het Filter. Bijvoorbeeld Vakantie
  • Vink de optie Alle berichten aan.
  • Selecteer bij Voer de volgende acties uit de optie Beantwoord met bericht.
  • Type vervolgens je bericht, vul het onderwerp in, geef je e-mailadressen op en hoe vaak het bericht moet worden verstuurd.
  • Klik daarna op Opslaan.
  • Om het bericht uit te schakelen vink je de optie Filter uitgeschakeld aan.

out-of-office02

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 

TeamViewer

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van TeamViewer. Met TeamViewer kunnen wij op afstand uw computer overnemen.

 Download TeamViewer

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 24 oktober 2018