Een passant registreren

 

Passant knop aanmaken

Om een passant op de kassa te kunnen registreren heeft u op de kassa een Passanten knop nodig.

  • Ga in het Beheercentrum naar Kassa en selecteer de optie Basis indeling
  • Klik links onder in beeld op de gele plus IconS Plusje om een nieuwe knop toe te voegen
  • Selecteer bij Soort knop de optie Passanten scherm
  • Geef bij Omschrijving de naam van de knop op.

 

kassa-passanten-01

 

  • Klik op Opslaan om de knop op te slaan
  • Sleep de knop naar een lege plaats in het kassa scherm (zie onderstaand voorbeeld)

 

kassa-passanten-02

Een passant registreren

Als een passant zich meldt dan klikt u op de kassa op de knop Passanten.

  • Klik op de knop Passanten om het passanten scherm te openen.

 

kassa-passanten-03

 

In het passanten scherm ziet u standaard alle gasten. Boven in het scherm ziet u meerdere opties die u kunt gebruiken.

 

kassa-passanten-04

 

  • Klik op de gele plus IconS Plusje om een nieuwe passant toe te voegen.
  • Voer de gegevens van de passant in en klik op Opslaan.

 

kassa-passanten-05

 

  • Klik nu bij Aankomst en Vertrek op de gele plus IconS Plusje om een nieuwe boeking te maken.

 

kassa-passanten-06

 

  • Klik op de paarse knop Zoek om een vrije ligplaats te zoeken.

 

kassa-passanten-07

 

  • Selecteer de gewenste ligplaats en klik daarna op Opslaan.
  • e-Captain rekent nu zelf het te betalen bedrag uit.
  • Klik op de knop Afrekenen via kassa om het bedrag via de kassa af te rekenen.

 

kassa-passanten-08

 

  • De artikelregels worden nu naar het kassa scherm gestuurd waar u de betaling kunt afronden met de gewenste betaalwijze.

 

kassa-passanten-09

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 20 april 2018