U kunt de RFID tags (pasjes) gebruiken i.c.m. de kassa. Deze moeten van het type Mifare zijn. De paslezer is een ACR122U-A9. Dit is een paslezer die u via USB aansluit.
Als een tag wordt aangeboden dan zal de kassa een pop-up tonen met de gegevens van de relatie zoals leeftijd en foto. Zodoende kan het ook voor 18 jaar controle gebruikt worden. Door te klikken op OK wordt de relatie op het kassa scherm gekoppeld. U kunt ook debet tegoed gebruiken.
Neem voor gebruik van RFID contact op met onze helpdesk. Wij zetten deze optie voor uw organisatie dan aan.
Het is ook mogelijk zogenaamde keyboard paslezers te gebruiken. Deze lezen het pasnummer en sturen dit als toetsaanslagen. Meestal volgt op het eind een enter maar dit is niet vereist.
Binnen e-Captain kunnen deze scanners gebruikt worden op alle plaatsen waar het pasnummer handmatig ingevoerd kan worden. Bijvoorbeeld bij koppelen rfid
Bekende lezers zijn de WaveID en pcProx (CardAccess).
Voor gebruik op de kassa dient u bij basis indeling de knop paslezer toe te voegen aan het kassa scherm. Dit is het element dat ‘luistert’ naar de paslezer en ook het gelezen pasnummer toont.
Een kassa heeft namelijk niet altijd een invoerveld, of een invoerveld dat niet actief is. Door deze oplossing kan het scannen altijd plaatsvinden, ongeacht waar de cursor staat.
Als de pas gelezen wordt door de paslezer komt de popup naar voren.
Als er geen popup komt, open dan MS Word of een andere tekst applicatie en scan een pas. Als er niets verschijnt dan werkt de paslezer niet en kunt u proberen de usb stekker even eruit te halen. Als het probleem blijft neem contact op met de leverancier van de paslezer.
Als er wel een pasnummer komt maar het lukt niet vanuit de kassa mail dan onze helpdesk het gelezen pasnummer en vermeld merk en type van uw paslezer. Dan zoeken we uit wat het probleem is.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.