Bewaarde rapportages aanmaken

 

Functie

Met het onderdeel Bewaarde rapportages kunt u een rapportage, bijvoorbeeld een overzicht van bestuursleden, weer te geven op de webpagina van uw organisatie. Eveneens is het mogelijk om een moment opname van een rapport te bewaren.

Rapportage

  • Kies in het hoofdmenu voor Ledenbeheer.
  • Klik in het submenu op Rapportage als u een bestaande lijst wilt gebruiken.
  • Als u een nieuw rapport wilt aanmaken gebruikt u de Rapportgenerator in het submenu.

 

Bewaarde rapportages 001

 

  • Kies de lijst die zichtbaar moet zijn op de website uit het overzicht Systeemlijsten of Eigen lijsten
  • Kies in de kolom Uitvoer voor Bewaarde rapportage.

 

Bewaarde rapportages 002

 

  • Als de meest recente versie van het rapport zichtbaar moet zijn op de website van uw organisatie, vinkt u ‘s-nachts automatisch bijwerken aan.
  • Klik op de knop Opslaan om het rapport toe te voegen aan het submenu item Bewaarde rapportages.

 

Bewaarde rapportages 003

 

  • Kies in het hoofdmenu voor Ledenbeheer.
  • Klik op het submenu Bewaarde rapportages.

 

Bewaarde rapportages 004

  • Selecteer een rapport.

 

Bewaarde rapportages 005

 

Met de knop Nu bijwerken worden van oudere opgeslagen rapporten de meest recente gegevens opgehaald.

Bewaarde rapportage op de website

Hoe u bewaarde rapportages op de website toont leest u op de pagina widget bewaarde rapportage.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 19 mei 2017