Er kunnen zich situaties voordoen waardoor u als vereniging de drukte op en rond het terrein wilt beperken. Het beperken van drukte kan er mede voor zorgen dat de drukte op de vereniging ook beter gespreid wordt.
U kunt het maximum aantal reserveringen met dezelfde begintijd beperken. Als het maximum bereikt is krijgt het lid een melding te zien en het lid kan dan een eerdere of latere tijd proberen. Deze instelling geldt voor alle reserveringen ongeacht het type, teamreservering etc.. De beperking geldt alleen als het lid via Mijn Captain een reservering plaatst.
Om het maximum aantal reserveringen met dezelfde begintijd in te stellen gaat u naar het Beheercentrum.
U kunt ook het maximum aantal personen met dezelfde begintijd beperken. Ook hiermee kunt u drukte op en rond de vereniging beperken. Als u deze instelling wilt gebruiken stel dan per type (boot, baan, etc) het aantal personen in per reservering. Als het maximum bereikt is krijgt het lid een melding te zien en het lid kan dan een eerdere of latere tijd proberen. De beperking geldt alleen als het lid via Mijn Captain een reservering plaatst.
Om het maximum aantal personen met dezelfde begintijd in te stellen gaat u naar het Beheercentrum.
In combinatie met het maximum aantal personen met dezelfde begintijd moet u ook het aantal personen per type instellen zodat e-Captain het juiste aantal personen kan berekenen.
Het vlot om te water te gaan heeft een maximum capaciteit van 10 personen. Dit stelt u in bij het maximum aantal personen met dezelfde begintijd in de algemene instellingen. Er kunnen nu dus bijvoorbeeld twee 3 persoonsboten reserveren en één 4 persoonsboot.
Om het aantal personen met per type in te stellen gaat u naar het Beheercentrum.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.