Wapen- en schietbaanproblemen melden

 

Problemen melden

Een schutter kan tijdens het schieten tegen een probleem met een wapen of schietbaan aanlopen. De schutter kan deze problemen melden bij de Officier van Dienst. De Officier van Dienst kan de probleem melding in de schietsportregistratie pagina invoeren.

 

Wapen probleem melden

Om een wapenprobleem te melden gaat u naar het onderdeel Probleem melden.

  • Ga naar Probleem melden en klik op het tabblad Wapenprobleem.

 

schietsport-203

 

  • Klik op de plus schietsport82 om een nieuw probleem te melden.
  • Klik op bewerken schietsport86 om een bestaande melding te bewerken.

 

schietsport-204

 

Wapen Selecteer het desbetreffende wapen
Soort melding Selecteer de soort melding (Defect, Onderhoud of Wapen kwijt).
Onderwerp Vul een onderwerp in
Probleem Geef een omschrijving van het probleem.

 

  • Klik op Opslaan om de melding op te slaan.

 

schietsport-205

 

Na de melding wordt het wapen direct geblokkeerd zodat het wapen niet meer uitgeleend kan worden. In het Beheercentrum van e-Captain kan de melding verder afgehandeld worden.

Schietbaanprobleem melden

Om een schietbaanprobleem te melden gaat u naar het onderdeel Probleem melden.

  • Ga naar Probleem melden en klik op het tabblad Schietbaanprobleem.

 

schietsport-206

 

  • Klik op de plus schietsport82 om een nieuw probleem te melden.
  • Klik op bewerken schietsport86 om een bestaande melding te bewerken.

 

schietsport-207

 

Schietbaan Selecteer het desbetreffende wapen
Soort melding Selecteer de soort melding (Defect of Onderhoud).
Onderwerp Vul een onderwerp in
Probleem Geef een omschrijving van het probleem.

 

  • Klik op Opslaan om de melding op te slaan.

 

schietsport-208

 

Na de melding wordt de schietbaan direct geblokkeerd zodat de schietbaan niet meer gebruikt kan worden. In het Beheercentrum van e-Captain kan de melding verder afgehandeld worden.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 16 juli 2021

Was deze informatie nuttig?