Waarom is de activiteit niet zichtbaar op de website?

 
 

Algemeen

Het komt soms voor dat u een activiteit aanmaakt en dat deze op uw website in het activiteiten overzicht niet zichtbaar is. Hier zijn twee mogelijke oorzaken voor.

  1. De publicatiedatum klopt niet
  2. De categorie is niet zichtbaar

Controleer de publicatie datum

Als een activiteit niet zichtbaar is in het overzicht op uw website controleert u als eerste de publicatie datum van de activiteit.

  • Ga naar Activiteiten en selecteer de desbetreffende activiteit in de activiteitenlijst.
  • Ga naar het tabblad Activiteit
  • Controleer de publicatie datum bij de Activiteit instellingen
  • Pas indien nodig de publicatie datum aan

 

activiteiten-publicatie-datum

Controleer of de categorie zichtbaar is

Een andere veel voorkomende oorzaak is dat de categorie waar de activiteit onder valt niet zichtbaar is op de website. Meestal gebeurt dit als voor een activiteit een nieuwe categorie is aangemaakt.

De zichtbaarheid van de categorie stelt u in, in de widget Activiteitenlijst en de widget Activiteitenkalender. De widget Activiteitenlijst wordt ook gebruikt op de systeempagina Activiteiten.

Om de zichtbaarheid van de categorie te controleren ga je naar Websitebeheer.

  • Ga in Websitebeheer naar de pagina('s) waarop de widget Activiteitenlijst of de widget Activiteitenkalender wordt gebruikt.
  • Klik op het bewerken icoontje IconS Edit van de widget.
  • Open het uitklap menu Categorieën en controleer of de desbetreffende categorie staat aangevinkt.
  • Vink indien nodig de desbetreffende categorie aan.

 

Widget Activiteitenlijst

activiteiten-publicatie-categorie

 

Widget Activiteitenkalender

activiteiten-publicatie-categorie2

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 28 augustus 2017