Met de widget Reacties kunt u een reactiesysteem bij een lay-out, pagina of nieuwsberichten toevoegen. Hiermee kunnen leden reageren op geplaatste nieuwsberichten of op een pagina. Hiervoor dienen de leden aan te melden met de inloggegevens die eveneens gebruikt worden voor de Mijn Captain omgeving.
Om een widget zichtbaar te krijgen op de website moet u deze toevoegen aan een pagina of aan een lay-out. Op de pagina over widgets kunt u lezen hoe widgets geplaatst worden binnen de pagina of lay-out.
Na het loslaten van de widget Reacties op de juiste locatie zal het instellingen scherm geopend worden.
Indien de URL /besloten wordt benaderd wanneer een lid niet is ingelogd, heeft u de volgende opties:
|
|
Geef een boodschap op voor leden die deze pagina bezoeken en niet zijn aangemeld. | |
Geef een titel op voor de titelbalk van reactie systeem. | |
Lijn de titel uit binnen de kolom. Links, Rechts, Midden. | |
Hoeveel reacties er zichtbaar zijn op de pagina. | |
Bepaal of de foto van het lid dat een reactie plaatst getoond wordt. Ja, Nee, Inloggen. |
Berichten die geplaatst worden door (niet) leden in het gastenboek op de website van uw organisatie, kunnen beheerd worden vanuit e-Captain als dit nodig blijkt te zijn.
Naast de beheer optie van de Reactie widget binnen het beheercentrum van e-Captain, heeft u ook de mogelijkheid om de reacties te beheren vanuit de website kant van uw organisatie. Hiervoor dient degene die het beheer doet, lid te zijn van de groep Reactie widget beheerder.
Wijzig een reactie bij een pagina of nieuwsbericht. | |
Plaats een reactie op een reactie bij een pagina of nieuwsbericht. | |
Verwijder een reactie bij een pagina of nieuwsbericht. |
De widget Reacties is eveneens te plaatsen in de systeempagina van de nieuwsberichten. Hierdoor kunnen leden reageren op een nieuwsbericht van de organisatie.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.