Rechten Bardiensten instellen

 

Algemeen

Gebruikers aanmaken en rechten instellen doet u via de optie Rechten/Gebruikers in het Home menu. In veel gevallen moet u zowel rechten voor de module aanzetten als rechten in het Beheercentrum aanzetten.

Hoe u gebruikers aanmaakt leest u op de pagina Rechten en Gebruikers.

De rechten zijn onderverdeeld in de onderstaande opties:

lees-rechten Lees rechten
toevoegen-rechten Toevoegen rechten
bewerken-rechten Bewerken rechten
verwijderen-rechten Verwijderen rechten
mappen-beheren-rechten Mappen beheren rechten (alleen bij Websitebeheer en Mailing)
selecteer-alles-rechten Selecteer in een keer alle rechten

Module Bardiensten

  • Ga via het Home menu naar de optie Rechten/Gebruikers en selecteer de gewenste gebruiker en klik op Bewerken.
  • Selecteer het onderdeel Activiteiten
  • Vink bij de optie Bardiensten de rechten aan.
  • Klik op Opslaan.

 

rechten-bardiensten-01

Rechten in het Beheercentrum

  • Selecteer het onderdeel Beheercentrum
  • Zoek de module Activiteiten
  • Vink de gewenste rechten aan. Voor de Bardienst instellingen heeft u minimaal rechten nodig op de onderdelen Activiteiten instellingen en Categorieën beheren.
  • Klik op Opslaan.

 

rechten-activiteiten-02

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 

TeamViewer

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van TeamViewer. Met TeamViewer kunnen wij op afstand uw computer overnemen.

 Download TeamViewer

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 21 augustus 2018