Inloggen e-Captain

 

Inloggen bij e-Captain

Om in te loggen op de e-Captain omgeving van uw organisatie doet u het volgende.

inloggen-001

 

  • Voer uw gebruikersnaam, wachtwoord en pincode in. Indien u voor het eerst inlogt of als uw account gereset is kunt u zelf een wachtwoord instellen.

inloggen-002

 

  • Klik op de knop Inloggen.

 

inloggen-003

Geheimhoudingsverklaring

Als u de eerste keer inlogt moet u een geheimhoudingsverklaring digitaal ondertekenen. Hierin staat in het kort dat uw niets mag doen in welke vorm dan ook met de data - gegevens die uw organisatie in gebruik heeft in e-Captain, tenzij uw organisatie u daarvoor toestemming geeft. Zonder het accepteren van deze verklaring is het niet mogelijk om verder te werken in e-Captain.

Hoe u akkoord moet geven leest u op de pagina Geheimhoudingsverklaring.

 

Inlogproblemen

Als u niet (meer) kunt inloggen in e-Captain controleer dan onderstaande.

  • Zijn uw loginnaam, wachtwoord en pincode correct ingevoerd? Let op: het wachtwoord is hoofdletter gevoelig en dient exact te worden overgenomen.
  • Controleer uw toetsenbord indeling. Soms komt het voor dat uw toetsenbord indeling is gewijzigd. Dit gebeurt als u de SHIFT en CTRL toetsen tegelijkertijd indrukt. Dit kunt u heel makkelijk testen door het wachtwoord even in het gebruikersnaam veld in te voeren en te controleren of alle tekens wel correct zijn. Zijn ze niet correct druk dan even de SHIFT en CTRL toetsen tegelijk in en voer dan het wachtwoord opnieuw in.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met uw e-Captain beheerder. Uitsluitend uw beheerder kan uw account resetten.

Wanneer u het wachtwoord van uw e-Captain account niet meer weet, dient u contact op te nemen met uw beheerder van e-Captain. Uw beheerder kan inloggen en u via Rechten/Gebruikers in het Home menu met de optie Verstuur logingegevens een link sturen waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

rechten-gebruikers-nieuw-02

 

In de e-mail die u ontvangt, vindt u een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. Deze link is 24 uur geldig. Daarna kunt u binnen 7 dagen een nieuwe link aanvragen. Na 7 dagen kan uitsluitend uw beheerder uw account opnieuw resetten.

Voor Beheerders

Bent u zelf een van de beheerders in e-Captain en bent u uw wachtwoord vergeten? Neem hiervoor dan contact op met een van de andere beheerders. Zij kunnen inloggen en uw account resetten. Om problemen te voorkomen adviseren wij u om minimaal twee personen aan te merken als beheerder.

Als u zelf de énige beheerder bent dan dient u te handelen als volgt:

  • Stuur ons per e-mail of per post een brief ondertekend door minimaal twee bestuursleden, die bevoegd zijn te handelen namens uw organisatie, met het verzoek het beheerdersaccount te resetten (idem voor het aanmaken van een nieuw beheerdersaccount). Deze twee bestuursleden dienen vermeld te zijn in de akte van de Kamer van Koophandel.
  • Stuur ook een recente akte van de Kamer van Koophandel mee (niet ouder dan drie maanden)*.
  • Stuur tevens van beide bestuurders een kopie van paspoort of ID-kaart mee.
  • De brief, de akte en kopie ID's dienen naar ons te worden verstuurd door een van de twee bestuursleden.

* U kunt een akte van de Kamer van Koophandel downloaden van de website van de Kamer van Koophandel.

 

E-mailadres van de helpdesk: ksedpleh.[antispam].@e-captain.nl

Ons postadres:
Dispi t.a.v. e-Captain helpdesk
Hambakenwetering 15
5231DD  's-Hertogenbosch

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 16 augustus 2024