Retourpinnen, het terugboeken van een betaling die met PIN is gedaan, wordt door de meeste PIN terminals ondersteund. De PIN terminals die e-Captain ondersteunt bieden echter deze mogelijkheid niet via de kassa. U moet de daadwerkelijke retour transactie starten via de PIN terminal. Neem voor het aanvragen van deze functie en de details contact op met uw PIN aanbieder.
Als het retourpinnen actief is op uw terminal adviseren wij de onderstaande werkwijze om het geheel administratief in orde te maken.
Voeg eerst de knop Retourpinnen toe aan het kassascherm.
Om retour te pinnen gaat u als volgt te werk.
Lees ook de handleiding Retouren aanslaan.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.