Mijn gegevens in Cappie

 

Functie

Met de Cappie widget Mijn gegevens is het mogelijk dat leden hun eigen profielgegevens kunnen wijzigen in Cappie. 

 

mijn-gegevens-telefoon-mockup  

De beheerder van Cappie bepaald welke gegevens de leden mogen wijzigen. Meer informatie hierover is te lezen op de pagina: Mijn captain - defniëren van de velden.

Invoegen Cappie Widget - Mijn gegevens

Om een widget zichtbaar te krijgen in de app moet u deze toevoegen aan een app-pagina.

  • Selecteer Mijn gegevens widget in het overzicht met alle beschikbare widgets.

mijn-gegevens

 

  • Sleep Mijn gegevens widget naar de juiste plaats in de kolom

 

mijn-gegevens-widget-in-e-captain 

Instellingen Cappie widget - Mijn gegevens

Na het loslaten van Mijn gegevens widget op de juiste locatie zal het instellingenscherm geopend worden. 

  • Wat u meteen opvalt is dat deze widget geen parameters heeft die geconfigureerd kunnen worden.

    mijn-gegevens-bewerken

Voorbeeld in Cappie - Mijn gegevens

Profielgegevens zijn zichtbaar op de pagina Mijn gegevens in Cappie.
Dit kan er dan als volgt uitzien:

 

mijn-gegevens-telefoon-mockup

 

  • Als u deze gegevens wilt wijzigen, drukt u rechtsboven op het bewerk icoon knop-bewerken

mijn-gegevens-bewerken-icoon

 

  • Nu komt u in het scherm waar u de gegevens kunt wijzigen

 

mijn-gegevens-opslaan

 

  • In dit voorbeeld is het veld Voornaam in de kleur rood weergegeven. Dit geeft aan dat dit een verplicht veld is. Als dit veld niet is ingevuld kunt u het profiel niet opslaan.
  • Bevestig uw gewijzigde gegevens met de opslaan knop knop-opslaan
  • Er verschijnt een melding in het scherm. De gegevens zijn opgeslagen.

knop-gegevens-zijn-opgeslagen

 

Als leden een wijziging hebben ingegeven wordt er automatisch een externe mutatie verstuurd naar de ledenadministratie.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 26 juni 2019