Star TSP 100 bonprinter werkt niet

 

Algemeen

De Star TSP 100 wordt geleverd als bonprinter bij het XPOS kassa systeem. Hoe u deze printer installeert leest u op de pagina Kassa bonprinter installeren.

Checks bij storingen

Als de bonprinter niet werkt controleer dan het volgende:

  • Staat de printer aan en zit er papier in de printer? Controleer alle aansluitingen, zowel stroom als USB aansluiting.
  • Is de bonprinter correct aangesloten aan uw kassa? Het is belangrijk dat de printer is aangesloten op dezelfde USB poort waar deze op is geïnstalleerd. De bonprinter wordt door ons altijd op de eerste USB poort geïnstalleerd.
  • Zet de printer en kassa uit en laat deze een minuut uit staan. Haal eventueel de stekkers even uit het stopcontact. Start daarna de kassa en de printer weer op.
  • Is er een USB verlengkabel gebruikt tussen de kassa en de printer? Verwijder deze en sluit de printer direct aan op de kassa met de meegeleverde kabel.
  • Controleer de naam van de printer in Windows bij de printer instellingen. Er mogen geen haken -()- in de naam van de printer staan. Zie pagina Kassa bonprinter installeren - stap 2.
  • Controleer of de printer in e-Captain Beheercentrum is gekoppeld aan de kassa. Zie pagina Kassa bonprinter installeren - stap 3.
  • Is e-Captain Communications actief? Zie pagina e-Captain Communications
  • Installeer e-Captain Communications opnieuw.
  • Installeer de Star TSP 100 driver opnieuw.
  • Sluit de printer aan op een andere PC en print een testpagina.

 

Download Star TSP100 driver

star-tsp100-bonprinter

Naam: Fabriekshandleiding Star TSP 100 (Engels)
Type: pdf
Grootte: 703 kB
 Download

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 28 augustus 2018